marți, 10 mai 2011

Waiting you



                        Si daca nu petrec momente asemanatoare cu toti, intr-un final tot se termina la fel . Spuneti ca sunteti diferiti dar acelasi final cu toti ...
                        Dc sunteti lasi ? Cand dati de un hop , in loc sa-l sarim impreuna preferati sa fugim pe carari diferite , singuri , rataciti fara sa priviti inapoi ? Eu tot timpul privesc inapoi si ma ingrozesc .. Fata mi se lumineaza cand vad clipele calde dar dintr-o data simt ceva fierbinte pe obraji , vad fierbinteala in amintiri si realizez ca sunt lacrimile de final ... De ce la tine ? De ce la toti ??

                     
                        Of ce greu .. E 11 fara ceva si eu scriu , plang , analizez tot si nimic ... Astept un semn , speranta nu mai am , ai distrus-o pe toata . Vreau sa fie un cosmar .. HAHA , fraza folosita de multi , dar asta e . Vreau sa ma trezesc si sa-ti spun buna dimineata ! .
                        Atatea intrebari , raspunsuri primesc doar de la gandurile mele si lacrimile inca curg . Nu e de bine , vreau alte raspunsuri .. Simt ca ma inec , nu mai am aer , deja mi-e dor . Simt ca am termperatura , pun mana pe obraz si observ ca palma mi-e uda cu lacrimile pe care nu le pot opri .. deloc !
                        Nu vreau sa te intristezi , vreau sa razi ! Ohh , zambetul tau cel dragut care imi lipseste demult ...si acum o sa imi lipseasca tot mai des . Trec din nou prin asta .. Oare cat ?? Si iar , iar , iar si iar ???


                        O sa fie bine .. asta spui mereu , dar parca de cand ma cunosti nu mai prea crezi asta .. Cand o sa te am din nou , daca te voi mai avea , o sa pretuiesc fiecare minut , fiecare clipa .. Iar daca am gresit ca ti-am cerut prea multe ..mai bine ma abtin , tac , inghit si las de la mine doar pentru a-ti fii tie bine .. Nu stii cat de multa satisfactie am cand stiu ca ti-e bine .. Si daca nu ai observat inca .. da ! Asta e rolul meu in viata , sa vad ca sunt altii fericiti .
                        Iar o sa aud ca fac teatru .. Asta e . Suport dar te asigur ca se numeste suferinta , durere pe care nu toti o inteleg ..si sincer , nu doresc nimanui sa ajunga sa faca cunostinta sau sa treaca prin ceea ce trec , am trecut si poate ca voi mai trece  .. Destul pentru moment ... NO PAIN , NO GAIN !



"I'll be wainting you for forever .... "




Un comentariu: