duminică, 5 decembrie 2010

Va multumesc







Vă mulţumesc
Pop Alexandra


Înconjurată de lume multă,
Doar prietenii nu mă uită .
Ei problemele-mi ascultă
Si cu vorbe bune m-ajută.

Când sunt cu ei am o dispoziţie bună,
Când sunt tristă , ei ştiu ce să spună
Pentru mine au cele mai bune gânduri
Pentru ei scriu aceste rânduri.

Doar voi sunteţi prieteni adevăraţi
Pentru mine sunteţi ca nişte fraţi.
Ce nu este clar , vă rog să mă-ntrebaţi
Când faţă-n faţă cu mine o să staţi.

Dar să nu uitaţi niciodată
Că am şi mamă şi tată,
Care mă ajută mereu ,
Că ei sunt sprijinul meu.

Am şi un frate mai mare ,
Pentru mine e cel mai tare :))
Dacă ceva rău se va întâmpla,
De lângă mine nu va pleca.

Şi prietenii mei sunt ca el ,
Tot timpul vor reacţiona la fel
Şi pe această cale le mulţumesc
Şi le mai spun VĂ IUBESC!





     
Poezia de mai sus este scrisa la insistentele lui Zet .
      Prietenii mei adevarati sunt putini dar ma bucur ca exista .
      Va iubesc :
Mada T.
Miha ( Michelle )
Victor
Soso
Ione
Adina
Patricia
Zet
Zsolt









      Nu exista o ordine mai sus . Toti sunt pe primul loc si toti inseamna acelasi lucru pentru mine .

P.S. Sper ca nu am uitat pe nimeni . Iar daca da , trageti-ma de maneca si spuneti-mi .






      Sper ca aceste versuri o sa va faca ( pe voi cititorii )sa faceti acum diferenta si sa intelegeti post-ul numit " Without friends it's ok ". Daca nu , lasati un comentariu si intrebati-ma ce n-ati inteles . V-am pupat :*

Lyrics by : Pop Alexandra Elmira . First photo by P.A.E. , 2nd photo by P.A.E, 3rd photo by Flueras Dan ,modified by P.A.E., 4th photo by Tilmaciu Madalina ,modified by P.A.E.



9 comentarii:

  1. ioai ale...deci ce super ii:X:X
    tot mai uimitata is de tine...incredibila esti:X
    foarte frumoasa poezia,versurile superbe:X:X ma bucur ca sunt si eu prin cei pt care ii poezia! te iubesc:X:X:X:X:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...
    Frumos !
    Multumesc :)
    Te iubesc... :X

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Mada T. nu apari doar acolo la poezie ci si la descrierea pentru poze :p . am pus deja cine a facut pozele pentru ca mi se spune ca sunt luate de pe net :) la fel si poeziile

    RăspundețiȘtergere
  4. ioai:">
    foarte frumoasa poezia :x
    Multumesc ! :x
    Te iubesc >:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah ;;) .
    Frumos :x
    "Tu ma iubesti , eu te iubesc ." :))
    Da , te iubesccccccccccccc >:D<:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara cuvinte!
    Foarte frumoasa poezia ! A ajuns in top 10 !
    Imi plac muult, muult de tot versurile !
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mentionez ca Enstein este Victor ... Asa incet incet prietenii mei observ ca lasa comentarii .

    RăspundețiȘtergere
  8. O pritenie trece si prin foc, e cel mai de pret lucru :D
    Un post frumos pe care il apreciez!
    Succes in continuare:*!

    RăspundețiȘtergere