luni, 1 noiembrie 2010

Ai disparut ...

Photobucket




         Cine poate oferii informatii despre MALAES MIHAI este rugat sa sune la 112 . Orice detaliu , cat de mic , poate duce la gasirea lui . A disparut vineri inspre sambata ,in data de 30.10.2010 , in jurul orei 01:30 . Este imbracat intr-o camasa in carouri alb cu negru , blugi negrii , esarfa neagra si tenisi albastrii .Are 1,80 si aprox. 70 de kg . Par negru si ochii caprui .



         Strigate de disperare , chemari fara raspuns !




         Tot timpul , intreb de tine , sun , si acelasi raspuns de fiecare data : "nu stim nimic de el , speram sa apara !".
         Pot sa spun ca am avut cea mai groaznica dimineata , cand am primit un telefon si am fost intrebata daca am aflat ce s-a intamplat , confuza am raspuns ca nu . Cand mi s-a spus ca ai disparut , ca toata lumea te cauta si nu dai niciun semn, am inceput sa plang , sa imi pun intrebari : " Unde ? De ce ? " .. Nu exista zi lasata de Dumnezeu in care sa nu fi vorbit cu tine .
         Oriunde ai fi , intoarce-te acasa . Nu esti sa auzi si sa vezi suferinta parintiilor tai care te cauta zi si noapte fara oprire in speranta ca te vor gasi teafar si nevatamat , iar de sora ta , Anca, nici nu mai are rost sa spun , te asteapta si este disperata . Au trecut 3 zile de la disparitia ta si niciun semn ...
         Toata lumea-ti duce dorul , orasul este plin de pozele tale . Prietenii tai , te cheama , te striga te cauta si tu ... nu esti !
         Ai disparut ca un fulger , fara sa spui ceva . Te-a suparat cineva ? Nu stii de ce ai plecat ? Nu ai plecat de buna voie ? Intrebari care ni le punem toti , noi ,prietenii tai , dar in zadar .... Tot noi ne raspundem . Sunt atatea zvonuri , groaznice ,urechile nu mai pot indura sa le auda . Hai inapoi sa-i contrazici pe toti cei care spun minciuni si zvonuri negandite .
         "Te strigam fara oprire , te chemam fara-ncetare , inima ne doare tare ! "


         Doresc familiei putere si sa nu se dea batuti niciodata ! Si promit cand vei veni inapoi am sa-ti spun ce n-am avut curajul sa-ti spun pana acum din cauza ca nu as fi auzit ce imi doream , dar acum asta conteaza cel mai putin . Tu sa vii acasa !




16 comentarii:

  1. doamne ajuta sa il gaseasca ale!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa apara :*:*
    >:d<
    si sa fie bine :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa cred:|....ma rog din suflet saa il gaseasca si sa fie bine.....:(:(:(

    RăspundețiȘtergere
  4. doamne...:(unde esti oare?...
    sper sa apara cu bine...si sa ne amintim de tot ca si cum a fost un cosmar,care a trecut! hai acasa...te asteapta cei dragii!
    lasa...Ale trece si asta!:X:*

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne ajuta'l sa fie bine si sa se intoarca sanatos acasa :(..

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut si eu la TV,in seara asta.
    Sper sa se intoarca acasa si sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. sper sa fie gasit cat de curand si sa fie totul cum a fost !!! Fii puternica,ale:(

    RăspundețiȘtergere
  8. :(:( nu-i corect :|
    vezi tu ca o sa fie bine si va reveni sanatos si bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. ...Ma rog sa fie in viata:((!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. ...Ma rog sa fie in viata:((:((!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. trebuie sa fie in viata !!!!!! Nu pot accepta idea de a nu mai fi el pe lumea asta !!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne ajuta sa fie bine acolo unde e:((

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce sa se intample . Maine o sa fie 4 saptamani de cand el a disparut . Nu se stie nimic : de ce a plecat , cu cine , unde , daca a plecat de bunavoie.. Era un coleg de scoala,un prieten .

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani Mihai ... Ce varsta frumoasa ..19 ani :) . hai acasa ... :-<

    RăspundețiȘtergere