duminică, 21 noiembrie 2010

Intrebare pentru tine

Photobucket



       Inainte, obisnuiam sa fiu o persoana simpla sau asa imi spuneam eu pe atunci . Niciodata nu spuneam nimanui ce se intampla cu mine , preferam sa tac. Sa tin totul numai pentru mine .. Cat egoism , huh ? :)) . Aveam foarte multi prieteni . Atunci imi erau ca fratii , ne distram mereu . Acum , sincer, mi se pare ca erau cei mai materialisti oameni de pe pamant ! De aceea nu stiau ce se intampla cu mine si ce simt , nu intrebau , nu erau interesati . Si acum am tras linia si am adunat .. Concluzia e ca : atunci eram misterioasa , inconjurata de prieteni falsi -nu toti ce-i drept- si foarte egoista in ceea ce priveste discutia despre " mine " .





Photobucket



       Dupa o vreme am inceput sa ma schimb . Aveam viata care mi-o doream , eram fericita . Ma simteam iubita , capatam vesnica incredere in mine si in alte persoane. Simteam ca toti imi doresc doar binele , eram pur si simplu fericita . Eram in stare sa bag mana in foc pentru orice prieten care era langa mine. Cand te uitai la mine radiam de fericire , ochii imi sclipeau in fiecare secunda . Dimineata, zambetul era prezent neconditionat . Dar sa nu uitam de prieteni . Erau multi prieteni , dar nu pe toti ii puteam numi frati ... Iar acei care erau " frati " stiau totul despre mine : ce fac, ce am facut , ce voi face , ce am simtit . Sigur , era de asteptat , oamenii sunt rai,te inteapa , te lovesc unde doare mai tare . Si astfel secretele mele au fost spuse la mai multi ... Cum crezi ca m-am simtit ? Eram in stare sa bag mana in foc pentru ei si ei ,practic, mi-au strigat secretele in urechile altora ... Foarte inteligent ..





Photobucket



       Iar acum , nici eu nu mai stiu cine sunt ! Stiu doar ca increderea a iesit total din vocabularul meu . Ce e aia incredere ?! Iar acum simt ca prietenii mei , putin ce-i drept , sunt prietenii care o sa-i am tot restul vietii . M-am schimbat mult ce-i drept si asa o sa raman. Intr-adevar m-am exteriorizat prea mult , dar acum nu o sa mai fie asa . O sa stiu doar eu si ... eu . Iar atunci cand voi " exploda" sper sa fiu doar eu .






Photobucket



Si intrebarea e : tu cum vrei sa fiu eu ? Nu alege cum am fost sau cum sunt . Ci doar parerea ta proprie si personala ( cum zice prof. de romana ) .Si btw, cuvintele cheie sunt scrise -> aaassssaaa! si se mai pot acorda reactii despre postare , este acolo ceva gadget, gasesti tu , daca nu intreaba-ma :)) . Hai :*




P.S. Oricum ai vrea tu sa fiu , e ok BĂ !







div>


15 comentarii:

  1. mda ai dreptate in ceea ce ai scris...stiu din proprie experienta...ca si ce`l mai bun prieten,intr`un final de tradeaza:|din pacate! nu trebuie si fii cum vreau alti..fii cum vrei tu,cum esti tu,cum iti place tie...cine te place si tzine la tn nu te schimba1 parerea mea:D...oricum mie imi place asa cum esti!:*:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa spun ... eu vreau sa fi tu asa cum te stiu eu ... VESELA :x

    RăspundețiȘtergere
  3. ca de obicei ft frumos ai scris>:D<
    mie imi place cum esti.si chiar daca imi placeai mai mult inainte stiu ca circumstantele te-au facut sa fii asa cum esti acum ,neincrezatoare..
    mai bine mai putini prieteni dar adevarati decat 10 si falsi!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos ai scris...,dar incearca sa fi si u mai vesela putzin lasa de o parte relele...gandestete la partea buna si ai dreptate in legatura cu prietenii decat un prieten fals mai bine fara

    RăspundețiȘtergere
  5. Pt mine esti perfecta, asa cum esti u...
    Si oricum ai fi eu tot de partea ta as fi !
    Te iubesc. ;x

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu te cunosc poate cum te cunosc altii ...
    dar .. din toate cate vad .. din toate lucrurile astea speciale ce le-ai scris aici , imi reiese ca esti o persoana foarte speciala care merita tot ce e mai bun .. si niste prieteni care se pot nuumi cu adeavrat prieteni .. imi place felul tau de a fi , felul de exprimare , zambetu alaaa ce il vad in toate pozelle :d , nu cred ca iti va trebuii vreo schimbare , ai fost perfecta atunci , esti si acum si indiferent de ce vei devenii tot aceeasi alexandra vei fi :* cea care nu se lasa :*

    RăspundețiȘtergere
  7. intreabare mea : totusi,tu ce vrei de la viata ta,ce vrei sa se schimbe,...etc?

    RăspundețiȘtergere
  8. De la viata mea vreau doar liniste sufleteasca . Si vreau sa se schimbe totul in jurul meu . In primul rand oamenii si felul lor de a gandi , iubi , a avea o perspectiva asupra unui fapt si sa vada o intamplare din toate punctele de vedere nu doar din cele bune :)

    RăspundețiȘtergere
  9. nasol ... ai dreptate in ce ai scris...

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Taylor aca Anonim23 noiembrie, 2010 17:27

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu te mai stresa, lasa asa ca o fi bine :)

    RăspundețiȘtergere
  14. cum se nm melodia?:-)...ft adv tot c ai scris:)..:*BV

    RăspundețiȘtergere