joi, 23 decembrie 2010

Mesaje de Craciun



Vin sarbatorile .. Vine Craciunul , toata lumea cauta mesaje ... pe net . Si m-am gandit sa scriu niste mesaje asa, in rima, pentru voi . Aceste mesaje sunt adresate tuturor persoanelor din jurul meu ,al tau . Pentru toate varstele . Sper sa va placa si sa le trimiteti tuturor . Craciun Fericit !








Pentru prieteni ( baieti ) :

„Dragul meu prieten bun
Să ai un fericit Crăciun,
Alături de cei ce-ţi spun :
Te iubesc în prag de-Ajun !

Te salut şi te respect
Să te văd eu mai aştept
Şi amintire să ai de la mine
Versuri calde pentru tine ! „




Pentru prietene ( fete ) :

„ Ce să-ţi doresc mai mult ?!
De cât un simplu gând ?
În seara asta s-a născut copilul sfânt
Cu drag , din suflet aş vrea să-ţi cânt .

Reţeaua-i deja încărcată
Mulţi telefoane aşteaptă
Eu îţi zic mai simplu
Doar aşa nu-ti mai fur timpu’ .

Eu la toţi cei dragi le spun
Să aibă un Crăciun fericit şi tot ce-i bun
Pe lângă asta ţie-ţi mai spun
Cu tine aş vrea sa fiu acum ! „

Pentru fraţi :

„Şi ce mult ne-am ajutat ,
Când de greu noi am dat ,
Şi ţi-am spus cu nerăbdare :
Te iubesc băi frăţioare !

Şi foarte bine ne-am înţeles ,
Şi îţi spun că îţi doresc
Un Crăciun împărătesc !
Nu uita : frăţioare , te iubesc ! „




Pentru persoane mai mature :

„S-a născut copilul sfânt ,
Colindele îmi fug prin gând .
Dar un om nu va ştii vreodată ,
Ce are în cap o fată .

Dar acum vă spun ce gândesc ,
Din suflet eu vă doresc :
Crăciun bun şi fericit ,
Şi urarea să nu aibă sfârşit . „




Pentru restul prietenilor :

„Aş vrea să fiu cu tine ,
Să văd dacă ţi-e bine ,
Dar acum nu se poate ,
Îţi urez prin altă parte .

Să ai un Crăciun fericit ,
Să te simţi mereu împlinit ,
Mult să te petreci
Lângă cine îţi doreşti . „ 




8 comentarii:

  1. faine .. poate o sa mai foloesesc si yo cateva de aici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. deci ce imi plac urarile:X foarte ritmate! buna idee ai avut sa compui:)..bravo tie:*:X::*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat imi plac pozele si gandurile care le-ai scris :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Uaiiiii :x
    Ce mult imi plac .
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. esti minunata aleeee>:D<
    mersi pentru versuri;x
    in sfarsit ceva de la tine ce pot ''avea'' si eu;))
    ador poza aia cu pisica care pune gheara pe glob...defapt toate:x superbe
    Craciun Fericit!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super:*.Ai putea sa faci si o postare cu mesaje de Revelion:]

    RăspundețiȘtergere