joi, 16 decembrie 2010

Batai de cap


Hmmm . Deci am cam multe batai de cap pentru sarbatorile astea .....
De ex : maine am scoala , sambata Gold Club , duminica ceva spectacol cu corul .
Next week : Luni scoala , marti scoala , miercuri Ungaria,joi planuri , vineri colindam cu clasa profesorii , sambata show , duminica acasa .
Si pot sa continuiiiiiiiiii :)) dar na . Sunt doua chestii de ce nu continui : ati putea fi gelosi sau sa va plictisesc . :)) . Sper sa fie ok bă !








Nu stiu ce sa zic .. Voi ce planuri aveti de Craciun ? Dar de revelion ?





Cum sperati sa fie noul an ? Mai bun ? Mai sarac ? Revolutie ? Ce ne asteapta ?






4 comentarii:

  1. ce tare ai scris...chiar imi place cum ai facut! pozele is superr:X..ador alea cu buzele:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow..chiar acum cateva zeci de minute ma gandeam ce faci tu de sarbatori..cu cine le faci si daca iti este bine!!
    Deja mi'ai raspuns.. have fun..si ai grija de tineeeeeeee
    Sa faci multe poze da? :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! I love that song!! I never heard it before - I might put it on my blog. Merry Christmas! Have a fantastic one! :)

    <3 Ash

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm si eu merg vineri cu colindul la profesori:D.
    In ceea ce priveste Seara de Craciun,il voi astepta pe MOs Craciun cu nasul lipit de geam:d.

    RăspundețiȘtergere