miercuri, 24 noiembrie 2010

De ce ?

Photobucket







De ce ?
Versuri de : Pop Alexandra Elmira








De ce oare ? De ce este timpul grăbit ?
Totul dispare , se transformă-n nimic
Mă uit la ea,suspinând stă şi asteaptă,
Se roagă şi plânge după-o dorinţă deşartă.

De ce ai obraji uzi şi profund înfocaţi ?
Îţi aduci aminte de acei ochi uitaţi ?
Nu-i da pierduţi , nu dispera.
Roagă-te şi speră la când îi vei revedea.

Faţa îţi e tristă , tare-nfocată
Lacrimile curg când sufletu-i pierdut,
Durere multă-n ele e înecată
Uşor renunţi , ajutor n-ai cerut.

De ce speranţa repede-ţi pierzi ?
De ce altora nu spui ce crezi ?
Vor spune ,grăbiţi ,că nu eşti bine.
Şi glumind, se vor lua de tine .

Oamenii sunt răi, asta să-nveţi !
Încredere să ai doar în proprii pereţi.
Nu mă refer la cei din a ta casă,
Ci la cei ce dor , cei ce te-apasă.

Acum, spun că o să fiu nepasătoare..
De ce razi ? Să ştii , pe mine mă doare !
De ce realizezi asta numai acum ?
Greşeala mea. N-am avut curaj să-ţi spun !

De ce ei cred că vorbesc limbi străine ?
Spunând că fac teatru pentru oricine..
Ei zâmbesc ,mereu le e bine
Dar nu se gândesc ce e cu mine !

De ce lumea-i în minciună pierdută ?
De ce lauda, bârfa mereu o ascultă ?
Şi încă speră, că Domnul nu o uită
Dar brusc…uşor rămâne tăcută .

Şi îmi spune că m-am schimbat
Cândva , în trecut v-am respectat !
Vreau să vă fie ca o lecţie de viaţă
Respectul nu se câştigă doar cu zâmbetul pe faţă !


Photos and lyrics by : Pop Alexandra-Elmira





11 comentarii:

  1. alee sa scrii in fiecare zi ca ador sa citesc ce scrii tu>:D<
    se potriveste poezia cu toate...
    :x frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord cu Iasmy .
    Sunt unele intrebari fara raspunsuri ... care ne lasa in intuneric ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Zâmbeşte şi arată-le că nu îţi pasă. Zâmbeşte chiar dacă ai prins o pasă proastă. Zâmbeşte indiferent de problemele ce te apasă. Învaţă să zâmbeşti că viaţa`i numai una şi`i frumoasă!
    Shtiu k ai puterea sa mergi mai departe... Vorbele o sa le lasi in spate... Orice`ar fi tu calci tot in picioare... Shi treaba asta ii irita foarte tare..!
    foarte frumoasa poezia,ai talent...bravo tie! :X:X::*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase cuvinte...ai dreptate in tot ce ai scris acolo:( :*

    RăspundețiȘtergere
  5. are dreptate maddhy...inceark sa le aratzi k nu-tzi pasa de ei,de lumea din jur inceark sa treci cu vederea peste orice nu asculta gurile rele...aratale k esti mai buna k ei si nu pune orice tampenie la suflet...credema k stiu cum e sa vb cineva de tn si sa te barfeask

    RăspundețiȘtergere
  6. Comentatorilor..nu vedeti esentialul..nu e vorba DOAR de ceea ce crede lumea..e vorba de CEEA CE SIMTE EA! Iar ea..este clar in ochii celorlalti..pentru ca exista. Ceilalti sunt doar figuranti( a se intelege=dint-o piesa de teatru, film, videoclip)pentru ea ei sunt degeaba daca nu sunt langa ea..iar daca sunt langa ea clar nu rad, nu glumesc sau nu comenteaza pe seama ei! Si da..nu pune la suflet ceea ce zic altii cum sfatuiti voi pentre ca deja e obisnuita cu prefacuti.
    Sorry Ale ca am fost dura cu ei (cu unii) dar am si eu momentul meu in seara asta! >:D< :*
    O sa fi bine! Mai devreme sau tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt multi care ma inteleg . Doar ca asta mi-o spun fata in fata .. Nu pe internet sau pe blog pentru ca apoi apar chestii gen : cat teatru , cata prefacatorie .. Si atunci asa pe blog mascheaza cuvintele ..

    RăspundețiȘtergere
  8. anda nush cn esti...nici nu-s curioasa;)! dap nu ma compara tu pe mn cu toti prefacuti!....si stiu cum ii sa simtii..tocmai ce simte si ea! si aratatzi "duritatea" acolo unde este cazul si cand trebuie:*...eu chiar tzin la ale:X
    te-am pupatt draga andaaa:*

    RăspundețiȘtergere