joi, 4 noiembrie 2010

Ma pui la incercare ...

Photobucket


         Stii si Tu cum zic ? Ti se parea ca ceva nu era bine , nu ? Eu eram prea fericita si parca nu era bine ,asa-i ?
         Cand ma rugam la Tine si spuneam ca nimic nu mai sta in calea fericirii mele , Tu ai ruinat totul !
         Stii , aveam aparatul ala nenorocit , niste parinti sanatosi , fratele meu isi revenea din starea lui melancolica si ce Te-ai gandit , sa ma faci sa sufar ? Din nou ?!




Photobucket


         Deja, capatam incredere in mine , incepeam sa ma apreciez si sa ma iubesc , capatam prieteni ,de care aveam si am atata nevoie, si simteam ca totul e perfect , gen happiness it's all around . Si cel mai important simteam ca mor , ca totul se distruge , imi cade cerul in cap ,daca nu imi indeplineam dorinta arzatoare de a vorbi cu el , orice , chiar orice . Doar sa stiu ,ca nu a trecut ziua si noi n-am vorbit ...




Photobucket



         Si Tu , m-ai pus la o noua incercare . L-ai dus ,L-ai ratacit ,I-ai bagat mintea-n ceata sau cine stie ?! Aaa , da .. TU stii !! Pentru ca Tu esti atotputernic si atotstiutor.





Photobucket


         De ce lumea trebuie sa sufere ? Multi au suferit enorm si nu au avut parte de fericire .. Eu ziceam ca : pentru putina iubire accept pana la urma si multa suferinta pentru ca fericirea compenseaza acea tristete , suferinta . Facea parte din procesul meu de supravietuire , dar asa lovindu-ma unde ma doare mai tare , incep sa fiu distrusa psihic si devin tot mai sensibila . Nu mai vreau starea asta , nu mai pot ! Urechile mele nu mai suporta sa auda tot felul de vorbe spuse fara sens , negandite . Doar el aprecia cand eu gandeam ce spuneam dar cum spunea si el : "pe tine te ajuta mai mult si sentimentele ". Ma simt pierduta , slaba ...




Photobucket


         Prefer sa sufar eu o viata decat alte persoane dragi o saptamana , o luna sau ... o viata !!Asa ca , Te rog , adu-l teafar acasa si fa-Ti treaba ! Invata-ma sa zambesc din nou , sa iubesc si sa vad lumea altfel . Fa o lume mai buna.. Sau, totusi,de ce ne-ai mai creat daca ne pui la suferinta si pana la urma ne iei suflarea ? Nu Te judec , doar Te intreb , cer niste raspunsuri . Parca asa era :






"CERE SI TI SE VA DA !"





Photobucket



         Stii ce mai vreau de la Tine ? Vreau sa fie bine ! Pace si iubire , sanatate si fericire ! Intelegere si preocupare , iertare si uitare ! Cautare si regasire , sensibilitate si armonie ! Dorinta si daruire , interes si urmarire ! ...





Photobucket





MULTUMESC !


18 comentarii:

  1. Frumos...nu pot sa stiu ce e in sufletul tau pt ca nu am fost niciodata in situatia asta si sper ca Dumnezeu sa ma fereasca,cert e ca suferi enorm si te cred,dar incearca sa te stapanesti in fata oamenilor care sunt din ce in ce mai rai .Pt ca in ziua de azi NIMENI nu-ti vrea binele ci doar te barfeste! ... Trebuie sa fii tare si vei vedea ca totul va fi bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase cuvinte! chiar imi pare rau de tine....trebuie sa fii tare!ai grije de tine!nu lua in seama ce spun ceilalti! sper sa il gasim si sa fie totul bn!
    CAND necazurile te doboara,
    Si prietenii n-`ai sa strigi
    Tine minte...
    Sfarsitul nu`i aici!:P
    te pup:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ai scris foarte frumos...imi pare rau de tine,dar fii tare si nu asculta gurile rele;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vad o lume mirata
    Ce se uita la mn
    Huluita de parca
    N`as fi de pe pamant
    Mi se pare ca-s in centrul...
    Unor discutii aprinse...
    Nu le vad rostul
    Caci totusi ca voi sunt!
    :X:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Mada T . Apreciez comentariile tale . Cuvinte care ma ating

    RăspundețiȘtergere
  6. :-< :( Hmmm Ale ...nici nu ma gandesc cum e sa iubesti pe cineva..si dintr-o data sa crezi ca poate l-ai pierdut cu adevarat...:-< Doar atat iti zic,Asa este viata.Fii puterinca!!!Si ai grija de tine:( :*:*:*:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos ! ;x
    Mi-au dat lacrimile :-s
    Dar, asta e . :-<
    Viata merge inaine...
    Trebuie sa fim tari petnru tot ce v-a urma !
    Te iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  8. ale asa e viata cica..sunt intrebari la care nimeni poate nu va putea raspunde vreodata:(
    sunt alaturi de tine.poate ca nu stiu cum te simti dar nu inceta sa te rogi...sa te rogi sa apara!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. pfff Alee >:D<
    ce cuvinte frumoase.
    Lasa ca ai sa vezii ca totul va fii bine. Fii puternica si ai grija de tine ..
    :x te iubesc :x

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce de oameni optimisti . Dar unde sunt cei realisti ?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Super! imi place foarte mult ce scri tu :x ...scri niste cuvinte foarte frumoase :x

    RăspundețiȘtergere
  12. Ale,stai linistita,va fi bine-iti zic asta in fiecare seara,stiu,dar trebuie sa fie cineva langa tine care sa te sustina in clipele astea chiar daca sunt constienta ca nu sunt singura:*.
    Acum mai mult decaat oricand trebuie sa ai incredere in Dumnezeu pentru ca chiar daca ti l-a luat cu siguranta ti-l va aduce inapoi.Nu se stie cand si nici de ce a disparut,dar va veni el si va spulbera toate gandurile rele la care acum tu te gandesti:*.
    Fi tare:*!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ale stiu ca e greu , dar nu pentru toti la fel de greu cum e pentru tine . Vedem ca suferi , dar stiu ca suferi mult mai mult decat ne putem imagina . Sunt alaturi de tine , te iubesc mult ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. cand o etapa veche sa incheie, alta noua apare... v-or reveni toate chestiile bune din care faci mentienere! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi pare rau pt tot ce s-a intamplat :)
    Love you sys :( Be strong.
    Tavy ;x

    RăspundețiȘtergere
  16. ...Am ramas fara cuvinte,m-a impresionat tot ce ai scris,esti talentata,sincera,sensibila...De multe ori necazurile vin cand ne asteptam noi mai putin:(..Tot ceea ce cerem sau dorim nu se potriveste cu ceea ce primim:((..
    ...Sper sa se sfarseasca totul cat mai repede:((!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte frumos ce ai scris....din pacate toti suferim pt cv.:( dar asta ii viata...te pup:* si fi tare:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere