joi, 2 decembrie 2010

Atat






Atât
Versuri de : Pop Alexandra Elmira


E de-ajuns în ochi să mă priveşti
Şi-o să afli tot ce îţi doreşti..
Privirea o să mi-o întâlneşti greu,
Când alţii îmi vreau răul mereu .

Şi acum parcă totul e minciună :
Nici când mă ţii de mână,
Nu pot să spun o vorbă bună,
Dar priveşte cum ochii mei o să-ţi spună.

Dar te rog să nu mai spui,
Atât de direct ,nimănui
La încercări grele o să-l pui
Şi-ai să te-ntrebi ce e în sufletul lui.

Nu arunca cuvinte la întâmplare,
Poate şi pe el îl doare .
Şi în nenumărate rânduri,
Tot tu ai să te pui pe gânduri.

Şi să te gândeşti mereu
Că o viată ai şi una rămâne,
Şi oricât ar fi de greu,
Să treci peste ce ea îţi propune.

Şi de ce îţi spun asta acum ?
Vreau să te întorci din drum.
În ochi să mă priveşti iar ,
Să-i citeşti ca pe un ziar.

Mi-ai zis că în ai mei ochi
Vezi durere şi mulţi stropi...
Uimit rămâi şi nu poţi să crezi :
Nici ce spui , nici ce vezi !

Doar atât mai cer,mai vreau:
Alături de ei fericită să stau
Exact ca si când îmi vorbeau,
Când se simţeau bine ,când râdeau.
 
 
Photos and lyrics by : Pop Alexandra-Elmira





9 comentarii:

  1. Cat talent au copii astia. Wow...
    Pacat ca in cativa ani li se ia de atata faima si o apuca pe alte cai!
    Ah..vorbeam de clip eu..sunt frati?
    Imi aduc aminte de fostul meu prieten..asa cu parul ala mare.. Nu e departe de ei :))
    Iar Ale ne incanta mereu cu poezioare superbe.
    Superb..bravo.. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos...
    Tine`o tot asa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anda . Da . baietii sunt frati " Jonas brothers " asta sugereaza si numele lor .. mai au un frate mai mic Frankie :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu arunca cuvinte la întâmplare,
    Poate şi pe el îl doare .
    Şi în nenumărate rânduri,
    Tot tu ai să te pui pe gânduri.

    Strofa asta-mi place mult ;x .

    RăspundețiȘtergere
  5. fain ale ai mult talent tzine-o tot asa foarte frumoase versuri:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ai talent!!! Imi place mult poezia. Transmite sentimente si emotii. Te poti gasi foarte usor in ea,printre versuri. Succes si in continuare!:-*

    RăspundețiȘtergere