luni, 16 mai 2011

Nu pot

                 
                 Stiu ca am spus ca ma retrag o perioada .. dar nu prea pot . Simt nevoia "sa spun" ce simt doar asa pot fi mai libera , mai impacata cu inima mea care imi cere sa vorbesc , sa nu tin tot in mine , sa nu ma consum singura ..degeaba . Ma bat eu cu mine si cu gandurile mele cand vad ca imi calc orgoliul de atatea ori , imi calc cuvantul ..si tot degeaba . Nu este de apreciat acest lucru .
                 Mi-e asa de greu acum .. nu stiu de ce . Cand ne obisnuim cu o persoana , ajungem sa tinem la ea , de ce este atat de greu sa uitam toate amintirile ?? De ce nu putem renunta la ea ? Pur si simplu : nu pot ! Cum sa arunc toate zambetele furate , clipele traite impreuna , problemele rezolvate la comun , cum ??? Mi-e cam imposibil ... Poate ca pentru altii e usor , pentru mine de ce e tot atat de complicat ? Imi tot spun si eu ca nu merita , ca primesc inapoi doar bataie de joc si continui sa fac aceleasi lucruri ... De ce ? Nu stiu . De ce pot fi atat de incapatanata ? Cand toata lumea imi spune , imi repeta : nu merita , nu mai fa nimic tu . Eu tin sa fac contrariul . Daca mi s-ar spune cauta-l as mai face contrariul ? Sigur ca nu . Eu nu fac ce zice lumea ... Atat de incurcata gandire pot sa am ... ca uneori nici eu nu am inteleg !
                 Habar nu aveti cum ma simt , rana e deschisa .. Ma simt atat de singur , oh .. Imi doresc atat de mult sa fiu indiferenta , dar nu pot . Se zice ca nu exista nu pot , ci doar nu vreau . Eh , uite . Chiar imi doresc sa fiu indiferenta cu toti , asa cum sunt toti cu mine , sa nu ma doara de nimeni , sa nu ma intereseze .. Ca pana la urma : cui ii pasa de mine ?? Cui ii este frica , ca , poate maine eu nu mai sunt ?? Nimanui . Atunci de ce sa-mi fie mie frica ? Sa ma numeasca fricoasa ? Nu , multumesc :)  . Dar nu pot .. nu pot sa fiu asa , nu pot sa fiu ca tine . Nu , nu si NU !
                 Se mai spune ca pentru a fi indiferent cu o persoana trebuie sa te gandesti la raul pe care ti l-a facut acea persoana . Bine , de-accord . Tu ce rau mi-ai facut ?? Ala , ala si ala .. Trag linia si ce ? Degeaba . Mai mult bine mi-ai facut ... Dar cand taci , cand nu ma cauti imi arati caci chiar nu ti la mine si nici nu cred ... ca ai tinut vreodata :) .
                 Si singurul motiv pentru care eu nu mai vorbesc cu tine este acela ca eu imi tot repet caci daca tu ai fi vrut sa vorbesti cu mine , ai fi facut-o !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu