sâmbătă, 28 mai 2011

Ploaia



                 Oh , tu , ploaie ..cat te-am asteptat ... Parca tu plangi pentru mine , pentru durerile si supararile mele . Ma tot intrebam oare cand ma voi opri din plans si parca acum mi-e dor sa simt caldura lor , sa simt ca traiesc , sa simt ca iubesc ..
                 De multa vreme astept sa curga o lacrima de fericire sau tristete ...dar nimic . Imi doresc sa nu fiu de piatra , caci o sa am doar de pierdut .. Poate e pacat ca am pretuit tot ce am avut si altii pretuiesc doar dupa ce au pierdut .. Oare cum e mai bine ??
                 Ploaia plange , plange pentru mine si parca sunt mai impacata cu mine si cu gandurile mele care sunt cele mai ingrijorate de starea mea , de o noua schimbare .. Imi place cum sunt ,de ce trebuia sa mi se faca iar rau si sa ma schimb ? Nu imi doresc asta  ... 3 saptamani fara o lacrima , 3 saptamani de viata seaca ...
                 Deja simt cum natura se dezlantuie afara .. si astept sa vina ploaia sa planga pentru mine , sa fiu impacata !



                                              


                            P.S. Multumesc de 10.000 de afisari de pagina ! >:D<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu