vineri, 1 aprilie 2011

Tu chiar nu stii cum e



Tu nu stii cum e . Crezi ca le stii pe toate si imi spui sa invat de la tine dar tu chiar nu stii cum e . 
Imi reprosezi ca tot timpul sunt altii primii si apoi tu , dar tu chiar nu stii cum e . 
Nu sunt altii , nu esti tu . Sunt eu ! Si apoi .. restul . Sunt egoista ? Imi pare rau , dar tu chiar nu stii cum e .
Obisnuiam sa fim prieteni , prietene . Dar au aparut invidia si gelozia . Astea nu au ce cauta intr-o relatie de prietenie , dar tu chiar nu stii cum e .
Din miile de minute , 7 minute pe saptamana iti cer . Unul in fiecare zi , doar sa ma saluti ..dar tu chiar nu stii cum e .
Pierd tot din cauza asta . Nu pot fi acolo la timpul potrivit pentru ca nu pot . Poate stii cum e , dar tu chiar nu stii cum sa faci sa fie bine . 
Oare cand o sa stii ? Poate cand va fi prea tarziu .. Deja e grav . 




P.S. Postarea nu este scrisa cu gandul la o persoana anume . Sunt mai multe persoane .. Si chiar daca postarea este de 1 aprilie , nu e nicio pacaleala . Cuvintele ar trebui luate in serios . Pozele sunt facute acum seara .. Dormisem vreo 2 ore si ceva si am iesit afara sa ma trezesc . Uite asa imi fac eu trezirea ..facand poze . :D







2 comentarii:

  1. ;))trebuie sa dai ca sa primesti

    RăspundețiȘtergere
  2. Dau si nu primesc in schimb .. Am zis .. Nimeni nu stie cum e . Nu vorbesc baliverne cand spun una ca asta !

    RăspundețiȘtergere