miercuri, 13 aprilie 2011

Doar un pas...


Doar un pas…
Versuri de : Pop Alexandra Elmira

" Mi-e dor de vremurile de atunci ,
Mi-e dor de acele clipe dulci …
De ce trebuie să trec prin asta acum ?
De ce lucruri rele mi se bagă-n drum ?


Mereu mă gândesc la trecut ,
Mereu mă gândesc la ce am facut .
Simt că acele clipe vor mai fii
Simt că acele clipe le voi mai trăi ..

Dacă mă refer la clipele rele sau bune
Răspunsul îl am doar în gândurile mele nebune
Şi uneori …rămân foarte surprinsă
Când văd că inima mi-e mult respinsă .

Aş vrea să ştiu ce mi se tot întâmplă
Şi să mai ştiu în ce sentimente inima mă inundă
Nu vreau ca toate-n zadar să dispară , să le las
Dar nu uit că de la iubire la ură-i doar un pas ! "




P.S. Am pus melodia asta pentru ca mi-o place pur si simplu .. Si mai e vorba de nr. 7 acolo ... "E doar un pas pt mine , pt tine , pt altu .. "

Un comentariu: