marți, 19 iulie 2011

Luata de val

Nopti pierdute petrecute cu prietenii afara sau la vara-mea acasa .. Cea mai minunata vara ! Nu mi-o puteam imagina altfel .
Atat de cald , am ajuns si la 44 de grade , mult , prea mult .. E prima mea vara acasa si se anunta a fi cea mai tare ! Astept cu nerabdrare un eveniment foarte important pentru mine , cel mai important anul acesta , datorita lui am ramas acasa vara aceasta . Nu stiu ce sa va mai spun ... nu am timp de poze , de nimic . party all day , all night . Prea tare si pacat ca pleaca vara atat de repede .. Mi-e dor de mama si de tata si de ... Asta e , o sa fie bine .. Aa , cred ca , cel mai important lucru din ultimele saptamani este ca mi-am pierdut increderea in baieti . :| Pacat .. din cauza unui destept vor avea de suferit altii .. Ghinion, asta e spiritul de turma la baieti . Degeaba intrebati de ce ma bagi pe mine in aceeasi oala cu toti ? Pentru ca , intr-un final , sunteti toti la fel .. pacat ... Poate asa sunt si fetele , nu stiu , nu le-am analizat , nu stiu daca sunt eu mai speciala sau nu ... dar am un suflet , ceea ce in ziua de azi e ceva neobisnuit . Poate sunt de pe Marte , who knows ??

P.S. I loooooooooooooooooove the summer time ! ♥


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu