sâmbătă, 5 martie 2011

As vrea


Sunt 1000000000 de lucruri pe care le vreau , sa va spun cateva :

- O viata fara griji ;
- O familie fericita ;
- O tara mai buna ;
- Un alt presedinte ;
- Note mari ;
- Iubire fara sfarsit  ;
- Mancare sanatoasa ; 

- Muzica buna ;
- Viata fara barfa ;
- Prieteni adevarati ;
- Credinta mai multa in Dumnezeu ;
- Profesori mai stricti ;
- Flori ;
- 1 mil de euro doar pentru haine ;
- Parintii sanatosi ;
- Masina lui Aleks ;
- etc etc etc

           O lista ce coace in capul meu , o lista pe care o vreau implinita . Si sunt visele mele mai mult sau mai putin realizabile .. dar sunt optimista si ma concentrez pe cele realizabile . Tu ce lista ai ? Ce vise ai ? Spune-mi macar 5 .




3 comentarii:

  1. hmm...să vizitez Los Angeles` u :x si o poza pe walk of fame
    ...să pot să îmi iau cate haine vreauuu
    ...să am un aparat foto superrr bun:x
    ....să înregistrez o cantare cu Bieber:D ;))
    ....să nu fiu o mediocra,și să ....multe:)))

    succes cu dorințele tale:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant e ca majoritatea lucrurilor pe care le-ai scris acolo le-am vrut si eu si multe s-au implinit in ultimul an, de cand am mai multa incredere in mine si in Dumnezeu.
    Deocamdata vreau:
    - sa-mi iau carnetul de soferi
    - sa-mi treaca raceala
    - un jurnal super-dragutz:-D
    - sa vina mai repede vacantaa!!!
    - sa fac mai mult voluntariat...

    Dupa cum spunea si Paula, mult mult succes!! Acum ca ti-ai pus aceste obiective, mai este un pas pana la realizarea lor;).

    RăspundețiȘtergere