duminică, 2 ianuarie 2011

Mintea mea







 
 
Mintea mea 
Versuri de : Pop Alexandra Elmira
 
Mă uit la poze cu tine ,
Dorul încearcă să-l aline ,
Inima-mi vrea să suspine ,
Nu o las , mă mint că mi-e bine .

Am multe în mintea mea ,

Şi ea să te vadă mult vrea ...
Ea râde şi îmi joacă feste ,
Când încerc să trec peste .

Uneori , parcă aud paşi ,

În dilemă apoi mă laşi ...
Asta-i doar în mintea mea ,
Doar dorinţa de a te revedea ..

Nu mai înţeleg chiar nimic ,

Când cădeam obişnuiam să mă ridic .
Acum am căzut rău de tot ,
Tot cad , nu bat pasul pe loc .

În mintea mea eşti prezent

La detalii gândul e foarte atent .
Şi mai eşti şi-n inimă,
De tine parcă-i plină.

Din capul meu vreau să plec ,

Peste toate vreau să trec .
Ceva mă opreşte şi nu mă lasă ,
Dar îmi place că multora nu le pasă !

Nu le pasă că nu-i mai las ,

De multe ori mi-au dat peste nas .
Şi chiar dacă au dreptate mare ,
Pe mine foarte tare mă doare !

Ştiu că asta-i realitatea dură ,

Ştiu că degeaba bat mulţi din gură .
Ştiu că n-am nimic de realizat
Dar mintea şi inima sunt de necontrolat !


Photo by : Pop Alexandra-Elmira
Lyrics by : Pop Alexandra-Elmira










5 comentarii: